THE SOFT END | issue Dec 2012

THE SOFT END | issue Dec 2012

 

 

THE SOFT END | il numero Dic di DDMagazine è on line.Link issue

in questo numero

NATHALIE DAOUST
Con una passione per l’intimità, questa fotografa canadese, nata e cresciuta a Montreal, ha dedicato la sua ricerca artistica a svelare il segreto nascosto sotto l’apparente stabilità della vita.

DIEDERIK BOYEN
“Con orrore e sgomento guardo alla nostra specie, alla nostra condotta sociale, e in particolare al suo
deragliamento. Ciò che spinge le persone a disumanizzare sistematicamente la loro ricerca di un’identità.”

CHRIS RAIN
Il suo lavoro è interamente incentrato sullo sviluppo della pellicola in bianco e nero, le tecniche della fotografia tradizionale e sperimentazioni chimiche con il disegno a china, l’arte digitale e la pittura.

KIM HOXWORTH
“Sono una fotografa analogica e preferisco usare un’attrezzatura di bassa tecnologia, come quella artigianale e macchine fotografiche del passato, e sperimento una varietà di tecniche di sviluppo e stampa.”

VUK ADZIC
Vive e lavora a Novisad, Serbia, si dedica alla fotografia documentaria e di strada, ed è membro attivo del Club Fotografico Vojvodina.

 

Link magazine

Link numero 

 

 

THE SOFT END | Dec 2012 issue of DDMagazine is on line.

Works

 

NATHALIE DAOUST
With a passion for intimacy, this Canadian photographer, born and raised in Montreal, has devoted all of her art to unveiling the secrets hidden beneath the apparent stability of life.

DIEDERIK BOYEN
“With horror and dismay I look at our species, our social conduct and more specifically its derailment. What urges people to systematically catoloque and dehumanize in their quest for an identity.”

 

CHRIS RAIN
His work is entirely focused on merging black & white film processing, traditional photographic techniques and chemistry experiments with ink drawing, digital art and painting.

KIM HOXWORTH
“I  am an analog photographer and prefer to use low-tech equipment such as homemade and vintage cameras, and I experiment with a variety of alternative processing and/or printing techniques.”

 

VUK ADZIC
Based in Novisad, Serbia, he makes documentary and street photos. He is an active member of Photo Club Vojvodina.

 

Link magazine

Link numero

 

 

Share This:

One Responseto “THE SOFT END | issue Dec 2012”

  1. Hosting ha detto:

    Software patents block individuals from taking part in the development and distribution of software. This may not seem relevant to most people but it s the same as the freedom to write a book. Most people will never write a book, but some people will, and society as a whole benefits from what is made by the few people who do write books or develop software.

Leave a Reply

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato.

Translate »